Keepings: Dünyanın 1 Numaralı Müşteri Destek Aracı
Her ölçekten işletmenin, acil ve acil olmayan sorunlar da dahil olmak üzere günlük yüzlerce e-postayı ele almasına yardımcı olur.
Keeping, tüm müşteri desteği e-postalarını tek bir yerden yönetmenize olanak tanır ve bir yardım masası çözümü sunar. tüm ekibiniz için. Web siteniz, sosyal medya ve diğer kanallardan gelenler de dahil olmak üzere ihtiyacınız olan tüm destek e-postalarına birkaç tıklamayla ulaşabilirsiniz.
Belirli bir kişiye veya ekibe e-posta atayabilirsiniz. ve yanıt oranını izleyin. Bir tıklamayla, kaç kişinin yanıt verdiğini ve bunun ne kadar sürdüğünü görebilirsiniz.
İhtiyacınız olan tüm e-postaları tek bir yerde bulmak için tarihe, başlığa veya anahtar kelimelere göre arama yapabilirsiniz. Belirli bir e-postayı konusunu yazarak da arayabilirsiniz.
Keeping, gönderdiğiniz e-postaların ve yanıtladığınız kişilerin sayısını izleyerek destek ekibinizin etkinliğini ölçmenize yardımcı olur.